Link do rejestracji elekronicznej do Szkoły Doktorskiej UMB
Instrukcja rejestracji elektronicznej dla kandydatów do Szkoły Doktorskiej
1. Aby zarejestrować się w Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK) należy założyć konto w terminie 14-24 maja 2024r. podając imię, nazwisko, adres e-mail oraz hasło. Uwaga! adres e-mail będzie równocześnie loginem – proszę zwrócić uwagę na poprawność wpisywania. W przypadku tegorocznych Absolwentów, prosimy nie używać uczelnianych adresów mailowych, ponieważ proces rekutacji trwa do września 2024 roku.
2. Po rejestracji sprawdzić skrzynkę e-mailową i potwierdzić link aktywacyjny w wiadomości, która przyjdzie z adresu noreply_rekrutacja@umb.edu.pl. Uwaga! Jest to wiadomość wygenerowana automatycznie, nie należy na nią odpowiadać ani nie używać tego adresu do kontaktu z Biurem Rekrutacji (adres do Biura na dole strony).
3. Po aktywacji konta zalogować się podanym wcześniej e-mailem oraz hasłem.
4. Zapoznać się z treścią zakładki Moje oświadczenia dot. ochrony i korzystania z danych osobowych w procesie rekrutacji do Szkoły Doktorskiej. Zapisać zgody.
5. Uzupełnić zakładkę Moje dane.
6. W zakładce Moje kierunki należy wybrać odpowiednią dyscyplinę naukową (możliwe jest dokonanie tylko jednego wyboru).
7. Wrócić do zakładki Moje dane aby wgrać zdjęcie i uzupełnić inne wymagane informacje, m. in. adres.
8. Wypełnić zakładkę Moje wykształcenie. Należy podać informacje o ukończonej szkole wyższej oraz pozostałe wskazane dane, w tym wybrać obszar egzaminu oraz wypełnić pola tekstowe z proponowanym promotorem, średnią arytmetyczną oraz tytułem projektu badawczego.
- w przypadku kandydatów, którzy jeszcze nie przystąpili do obrony, w polu "numer dyplomu" oraz "średnia ocen ze studiów" należy wpisać "0")
- W przypadku osób, które ukończyły studia jednolite należy wpisać średnią z przebiegu studiów
- W przypadku osób, które skończyły studia dwustopniowe należy wpisać średnią ważoną- wzór poniżej:
9. W zakładce Moje osiągnięcia należy dodać osiągnięcia z dotychczasowej działalności naukowej. Prosimy o podawanie pełnych nazw uzyskanych osiągnięć.
W przypadku:
- kół naukowych należy wpisać dokładną nazwę kół wraz z latami uczestnictwa (lata akademickie, czyli np. 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022), np."
- prac wygłaszanych na konferencjach należy wpisać tytuł pracy, nazwę konferencji i rok. Każdą pracę należy wpisać w oddzielną pozycję, np.:
- zdobytych nagród należy wpisać nazwę, rok uzyskania, tytuł konferencji, na której została zdobyta. Każdą zdobytą nagrodę należy wpisać w oddzielną pozycję.
- publikacji należy wpisać nazwę publikacji i tytuł czasopisma/ podręcznika/ monografii. Każdą publikację należy wpisać w oddzielną pozycję.
- ukończenia drugiego fakultetu/ studiów podyplomowych należy wpisać nazwę ukończonego kierunku i nazwę Uczelni,
- odbycia zagranicznych praktyk/stażu należy wpisać miejsce odbywania praktyk oraz okres przybywania na praktykach/ stażu. Należy wybrać tyle pozycji, na ilu różnych praktykach/stażach był kandydat.
- udziału w komitecie organizacyjnym zjazdu/ projektach organizowanych przez Uczelnię należy wpisać nazwę wydarzenia oraz rok, w którym się odbyło,
- zgłoszenia patentowego należy wpisać nazwę uzyskanego patentu oraz datę jego uzyskania.
Do pobrania na koncie kandydata (zakładka Moje Dokumenty):
- wniosek o przyjęcie do szkoły doktorskiej
- skierowanie na badanie do lekarza medycyny pracy
- wykaz dotychczasowej działalności naukowej i osiągnięć naukowych
Rekrutację do Szkoły Doktorskiej obsługuje
Biuro Promocji i Rekrutacji
tel. 85 748 55 12, 85 748 54 72
adres e-mail: promocja@umb.edu.pl