Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. Rejestracja elektroniczna .
  • Rejestracja elektroniczna . Uroczyste posiedzenie Senatu. Rozdanie dyplomów doktorów.
  • Treść niedostępna...

    powrót
    Ostatnia zmiana 11.07.2024 przez Administrator UMB

    Rejestracja elektroniczna

     

    Link do rejestracji elekronicznej do Szkoły Doktorskiej UMB

     

    Instrukcja rejestracji elektronicznej dla kandydatów do Szkoły Doktorskiej

     

    1. Aby zarejestrować się w Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK) należy założyć konto w terminie 14-24 maja 2024r. podając imię, nazwisko, adres e-mail oraz hasło. Uwaga! adres e-mail będzie równocześnie loginem – proszę zwrócić uwagę na poprawność wpisywania. W przypadku tegorocznych Absolwentów, prosimy nie używać uczelnianych adresów mailowych, ponieważ proces rekutacji trwa do września 2024 roku.

    2. Po rejestracji sprawdzić skrzynkę e-mailową i potwierdzić link aktywacyjny w wiadomości, która przyjdzie z adresu noreply_rekrutacja@umb.edu.pl. Uwaga! Jest to wiadomość wygenerowana automatycznie, nie należy na nią odpowiadać ani nie używać tego adresu do kontaktu z Biurem Rekrutacji (adres do Biura na dole strony).

    3. Po aktywacji konta zalogować się podanym wcześniej e-mailem oraz hasłem.

    4. Zapoznać się z treścią zakładki Moje oświadczenia dot. ochrony i korzystania z danych osobowych w procesie rekrutacji do Szkoły Doktorskiej. Zapisać zgody.

    5. Uzupełnić zakładkę Moje dane.

    6. W zakładce Moje kierunki należy wybrać odpowiednią dyscyplinę naukową (możliwe jest dokonanie tylko jednego wyboru).

    7. Wrócić do zakładki Moje dane aby wgrać zdjęcie i uzupełnić inne wymagane informacje, m. in. adres.

    8. Wypełnić zakładkę Moje wykształcenie. Należy podać informacje o ukończonej szkole wyższej oraz pozostałe wskazane dane, w tym wybrać obszar egzaminu oraz wypełnić pola tekstowe z proponowanym promotorem, średnią arytmetyczną oraz tytułem projektu badawczego. 

    • w przypadku kandydatów, którzy jeszcze nie przystąpili do obrony, w polu "numer dyplomu" oraz "średnia ocen ze studiów" należy wpisać "0")
    • W przypadku osób, które ukończyły studia jednolite należy wpisać średnią z przebiegu studiów
    • W przypadku osób, które skończyły studia dwustopniowe należy wpisać średnią ważoną- wzór poniżej:

     

     

    9. W zakładce Moje osiągnięcia należy dodać osiągnięcia z dotychczasowej działalności naukowej. Prosimy o podawanie pełnych nazw uzyskanych osiągnięć.

    W przypadku:

    • kół naukowych należy wpisać dokładną nazwę kół wraz z latami uczestnictwa (lata akademickie, czyli np. 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022), np."
    • prac wygłaszanych na konferencjach należy wpisać tytuł pracy, nazwę konferencji i rok. Każdą pracę należy wpisać w oddzielną pozycję, np.:

    • zdobytych nagród należy wpisać nazwę, rok uzyskania, tytuł konferencji, na której została zdobyta. Każdą zdobytą nagrodę należy wpisać w oddzielną pozycję.
    • publikacji należy wpisać nazwę publikacji i tytuł czasopisma/ podręcznika/ monografii. Każdą publikację należy wpisać w oddzielną pozycję. 
    • ukończenia drugiego fakultetu/ studiów podyplomowych należy wpisać nazwę ukończonego kierunku i nazwę Uczelni,
    • odbycia zagranicznych praktyk/stażu należy wpisać miejsce odbywania praktyk oraz okres przybywania na praktykach/ stażu. Należy wybrać tyle pozycji, na ilu różnych praktykach/stażach był kandydat. 
    • udziału w komitecie organizacyjnym zjazdu/ projektach organizowanych przez Uczelnię należy wpisać nazwę wydarzenia oraz rok, w którym się odbyło,
    • zgłoszenia patentowego należy wpisać nazwę uzyskanego patentu oraz datę jego uzyskania.

     

    Do pobrania na koncie kandydata (zakładka Moje Dokumenty):

    • wniosek o przyjęcie do szkoły doktorskiej
    • skierowanie na badanie do lekarza medycyny pracy
    • wykaz dotychczasowej działalności naukowej i osiągnięć naukowych

     

    Rekrutację do Szkoły Doktorskiej obsługuje

    Biuro Promocji i Rekrutacji

    tel. 85 748 55 12, 85 748 54 72

    adres e-mail: promocja@umb.edu.pl