W ramach projektu zaplanowano realizację szeregu szkoleń otwartych i zamkniętych, kursów, konferencji, związanych z aktualną lub przyszłą aktywnością dydaktyczną lub dydaktyczno-naukową. Wybór tematyki poszczególnych form wsparcia został poprzedzony analizą potrzeb Uczelni i pracowników dydaktycznych, w tym potrzeby wypracowania własnych nowatorskich koncepcji prowadzenia zajęć, stale postępującej cyfryzacji oraz oczekiwań nowego pokolenia studentów (Generacja Z).
Szkolenia zostały podzielone na 5 zadań, w zależności od stażu pracy i formy zatrudnienia kadry akademickiej prowadzącej dydaktykę na UMB.
Zadanie 1: ONBOARDING:
- Osoby nowozatrudnione (do 2 lat),
- Osoby zatrudnione od co najmniej 2 lata,
- Osoby zatrudnione na umowie cywilnoprawnej powyżej 6 m-cy;
Zadanie 2: Ścieżka wsparcia BASIC:
- Osoby zatrudnione od co najmniej 2 lat na UMB,
- Osoby zatrudnione na umowę o pracę na okres realizacji zajęć dydaktycznych (mies. X-VI);
Zadanie 3: Ścieżka wsparcia PREMIUM PLUS:
- Liderzy Doskonałości Dydaktycznej,
- Liderzy Doskonałości Cyfrowej;
Zadanie 4: Ścieżka wsparcia PREMIUM:
- nowo wybrani/e Liderzy/Liderki Doskonałości Dydaktycznej,
- nowo wybrani/e Liderzy/Liderki Doskonałości Cyfrowej;
Zadanie 5: Zindywidualizowane wsparcie poza ścieżkami:
- Osoby, które uzyskały obligatoryjne kompetencje lub kwalifikacje w ramach zadań: 2,3 lub 4.