I WEJŚCIÓWKA
Forma pytań otwartych.
Na ocenę:
Bardzo dobrą
Student opanował w pełnym zakresie zagadnienia obowiązujące na dane ćwiczenie. Udzielone odpowiedzi są precyzyjne i wyczerpujące, brak w nich błędów merytorycznych.
Ponad dobrą
Student opanował szczegółowo zagadnienia obowiązujące na dane ćwiczenie. Udzielone odpowiedzi są wyczerpujące, brak w nich błędów merytorycznych, niemniej pojawiają się drobne niejasności
Dobrą
Student opanował w znaczącym zakresie zagadnienia obowiązujące na dane ćwiczenie. Udzielone odpowiedzi są poprawne, jednak występują w nich pojedyncze błędy merytoryczne i drobne niejasności.
Dość dobrą
Student opanował w niepełnym zakresie zagadnienia obowiązujące na dane ćwiczenie. Udziela prawidłowych odpowiedzi na większość pytań, lecz pojawiają się w nich nieliczne błędy merytoryczne i niejasności.
Dostateczną
Student opanował materiał z danego tematu w stopniu umożliwiającym uzyskanie zaliczenia. Udziela poprawnych odpowiedzi na większość pytań, natomiast występują błędy merytoryczne, niedopowiedzenia i niejasności.
Niedostateczną
Student nie opanował materiału obowiązującego na dane ćwiczenie. Udzielone odpowiedzi są nieprawidłowe bądź nieadekwatne do treści pytania, niejasne i pełne błędów merytorycznych.
II Kolokwium zaliczeniowe
Student, który w trakcie trwania semestru uzyskał średnią ocen powyżej 4.5, uzyskiwał zaliczenie zeszytu przedmiotowego w ramach ćwiczeń, a także wyróżniał się aktywnością w trakcie zajęć może zostać decyzją Kierownika Zakładu zwolniony z kolokwium końcowego
A) CZĘŚĆ PRAKTYCZNA
Kolokwium praktyczne polega na rozpoznaniu pięciu obrazów histologicznych wybranych jednostek chorobowych
Student który rozpozna mniej niż trzy obrazy histologiczne automatycznie otrzymuje ocenę niedostateczną w pierwszym terminie kolokwium zaliczeniowego i ponownie przystępuje do kolokwium praktycznego w wyznaczonym przez Kierownika Zakładu terminie.
B) CZĘŚĆ TEORETYCZNA
Forma pytań otwartych.
Na ocenę:
Bardzo dobrą
Student opanował w pełnym zakresie materiał z ćwiczeń i wykładów. Udzielone odpowiedzi są precyzyjne i wyczerpujące, brak w nich błędów merytorycznych.
W udzielonych odpowiedziach student wykazuje się umiejętnością selekcjonowania informacji.
Ponad dobrą
Student opanował szczegółowo materiał z ćwiczeń i wykładów. Udzielone odpowiedzi są wyczerpujące, brak w nich błędów merytorycznych, niemniej występują drobne niejasności. W udzielonych odpowiedziach student wykazuje się umiejętnością selekcjonowania informacji.
Dobrą
Student opanował w znaczącym zakresie materiał z ćwiczeń i wykładów. Udzielone odpowiedzi są prawidłowe, jednak występują w nich pojedyncze błędy merytoryczne oraz drobne niejasności. W udzielonych odpowiedziach student wykazuje się umiejętnością selekcjonowania informacji.
Dość dobrą
Student opanował w niepełnym zakresie materiał z ćwiczeń i wykładów. Udziela prawidłowych odpowiedzi na zdecydowaną większość pytań, lecz pojawiają się nieliczne błędy merytoryczne, niejasności oraz informacje nieadekwatne do treści pytania.
Dostateczną
Student opanował materiał z ćwiczeń i wykładów w stopniu umożliwiającym uzyskanie zaliczenia. Udziela poprawnych odpowiedzi na większość pytań, natomiast występują w nich błędy merytoryczne, niejasności oraz informacje nieadekwatne do treści pytania.
Niedostateczną
Student nie opanował materiału z ćwiczeń i wykładów. Udzielone odpowiedzi są nieprawidłowe, niejasne, pełne błędów merytorycznych i niedopowiedzeń. Student nie wykazuje umiejętności selekcjonowania informacji.