UWAGA STUDENTKI I STUDENCI!!!
W ramach realizacji projektu pn. „Mamy POWER – inwestujemy w kompetencje regionu”, Zadanie 2. Rozwój kompetencji studentów - Zajęcia warsztatowe realizowane w zespole interdyscyplinarnym (III edycja) zapraszamy:
Studentki i studentów WL:
| Studentki i studentów WNoZ:
|
Studentki i studentów WF:
|
do BEZPŁATNEGO udziału w module projektu - Zajęcia warsztatowe realizowane w zespole interdyscyplinarnym, których celem jest nabycie kompetencji uzupełniających wiedzę zdobywaną w trakcie studiów i służących lepszemu przygotowaniu do wykonywania pracy w zakresie interdyscyplinarnej opieki nad pacjentem geriatrycznym.
W ramach realizacji ww. Zajęć warsztatowych realizowanych w zespole interdyscyplinarnym odbywać się będą:
- badania poziomu kompetencji uczestników projektu (ankieta online na wejściu i zakończeniu udziału w projekcie),
- warsztaty z zakresu komunikacji w zespole interdyscyplinarnym,
- warsztaty z zakresu kompetencji analitycznych w zespole interdyscyplinarnym,
- praktyczne zajęcia w zespołach interdyscyplinarnych z pacjentem symulowanym,
- wizyty studyjne:
- 1 krajowa - 1 dniowa w Podlaskim Centrum Psychogeriatrii - białostockim ośrodku specjalizującym się w opiece geriatrycznej,
- 1 zagraniczna - 3 dniowa w Hiszpanii w Pampelunie (plus dwa dni na dojazd) w ośrodkach specjalizujących się w opiece geriatrycznej. W zależności od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w Polsce i na świecie oraz zaleceń dotyczących zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19 - forma wsparcia może ulec zmianie.
Rekrutacja w dn. 01 października - 10 listopada 2021 (do godz. 12.00)
Ogólna liczba uczestników – 24 osoby (po 6 osób z każdego kierunku)
Podstawowe kryteria rekrutacji:
- średnia ocen z roku akademickiego 2020/ 2021 (zaświadczenie z dziekanatu),
- znajomość j. angielskiego (niezbędna z uwagi na zagraniczną wizytę studyjną):
- na poziomie co najmniej B1 - wystarczy deklaracja pisemna studenta w formularzu zgłoszeniowym,
- na poziomie co najmniej B2 i więcej wymagane zaświadczenie (może być ze SJO UMB), certyfikat, dyplom lub inny dokument potwierdzający wiedzę – kserokopia.
Dodatkowe kryteria rekrutacji:
- działalność i aktywność w kole/ kołach naukowych w toku dotychczasowych studiów lub/ oraz akademicka działalność sportowa, artystyczna, itp. (wymagane zaświadczenie opiekuna koła naukowego/ organizatora),
- zakończony udział w projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej (wymagane zaświadczenie, certyfikat, dyplom – kserokopia).
Zajęcia będą prowadzone w roku akademickim 2021/ 2022. Liczba miejsc jest ograniczona, jednak w przypadku większej ilości chętnych niż miejsc, o przyjęciu decydować będą powyższe kryteria oraz kolejność zgłoszeń (data i godzina).
Formularz zgłoszeniowy (do pobrania) do projektu można:
- wrzucić do skrzynki na dokumenty rekrutacyjne znajdującej się w holu głównym przed drzwiami Działu Projektów Pomocowych, ul. Kilińskiego 1, PRAWE skrzydło Pałacu Branickich, I piętro (mapka) (skrzynka jest opróżniana kilka razy dziennie)
lub
- złożyć w Kancelarii Ogólnej UMB, na półce Działu Projektów Pomocowych, ul. Kilińskiego 1, LEWE skrzydło Pałacu Branickich, w godz. 07.30 - 15.00 (mapka)
Czyste formularze zgłoszeniowe znajdują się również w holu, na stoliku, ul. Kilińskiego 1, PRAWE skrzydło Pałacu Branickich, I piętro
O wynikach rekrutacji wszyscy uczestnicy będą poinformowani pocztą elektroniczną.
Więcej informacji udzielają:
- w zakresie rekrutacji – mgr Jacek Bezubik nr tel. 85 686 51 40, mail: zpu3@umb.edu.pl
- w zakresie realizacji projektu, zajęć warsztatowych, organizacji i terminów – mgr Anna Piłaszewicz, nr tel. 85 748 56 50, mail: anna.pilaszewicz@umb.edu.pl
Szczegółowe informacje znajdują się również w Regulaminie uczestnictwa w Projekcie