Uniwersytet Medyczny w Białymstoku. Informacje o UMB w języku łatwym do czytania – ETR.
  • Ostatnia zmiana 21.01.2025 przez Administrator UMB

    Informacje o UMB w języku łatwym do czytania – ETR

     
    język łatwy do czytania
    Uniwersytet Medyczny w Białymstoku w skrócie UMB.
    Uniwersytet Medyczny w Białymstoku to polska uczelnia wyższa.
    UMB ma 3 Wydziały.
    Uczelnia kształci studentów na 16 kierunkach studiów medycznych.
    Uniwersytet ukończyło 30 000 osób. Absolwenci UMB pracują w zawodach medycznych, takich jak między innymi: lekarz, dentysta, pielęgniarka, położna.
    Pracownicy uczelni prowadzą badania naukowe.
    Władze Uczelni - Rektorem UMB jest profesor Marcin Moniuszko. Rektor ma 6 zastępców.
    Główna siedziba UMB mieści się przy ulicy Jana Kilińskiego 1 w Pałacu Branickich w centrum Białegostoku.
    Uczelnia posiada dużo budynków.

    Kontakt z Uczelnią:
    • można napisać pismo i wysłać je na adres: ul. Jana Kilińskiego 1, 15-089 Białystok
    • można wysłać e-mail na adres: kancelaria@umb.edu.pl
    • można zadzwonić na numer telefonu: 85 748 5415 (kancelaria)